بسم الله الرحمن الرحيم
قصة تتكون من 5 اصحاب تلقو منى هذة القصة
عمر/صباح الخير اصدقاء خالد مصطفى نها سلمى
خالد/صباح الورد يا حبيبى صباح العسل
مصطفى /اذيكم يا حبايبى عاملين اية النهردة الجامعة مفيهاش حد كدة لية مش معودين
خالد/نها ممكن نتكلم مع بعض شوية لوحدنا لو مش هيضايقك
نها /عادى يا خالد احنا اخوات واصحاب اكيد
خالد/نها انا عاوز اعترف ليكى بحاجة مهمة بس محرج
نها /خالد عاوز تقول اية قول عادى احنا اخوات
خالد/ نها انا معجب بيكى جداااااااااااااااااااااااااااوانتى انسانة محترمة جدا حبيبتى
نها /خالد انتبتقول حبيبتى انا مش حبيبتك يا خالد
خالد/لا يا نها انتى متعرفيش انى بحبك مووووووووووووووت
نها / خلى بالك يا خالد انت بتجرحنى بكلامك جدا
خالد/نها الحب مش عيب ولا حرام ابداااااااااااااااااااااااا يا نها
نها /خالد انت واثق انى بحب مصطفى صديقنا جدا ااااااااااااا ياخالد
خالد/نها مصطفى ميعرفش الحب يعرف المتعة
نها /خالدانت بتعيط لية كل دة علشانى انت انسان جميل يا خالد
خالد/ نها انا خايف عليكى من اى حد فى الدنيا ومن مصطفى
سلمى /اسفة لو هقطع كلامكم نها انتى هتسهرنى بليل معانا
نها /اها ما تيجى معانا يا خالد نسهر مع بعض
خالد/لا لالالالالا انا عندى خدمة بليل ومش فاضى اسهر مع اى حد بليل شكرا
نها /خدمة اية يا خالد انت بتشتغل بليل ولا اية هههههههههههههههههههة
خالد /لالالالالالالالالالالا يانها انا واخواتى رايحين ننظف المسجد بجوار البيت لانى عندنا حفلة بكرة
سلمى / جزاك اللة كل خيرا يا خالد ممكن اجى معاكم انتا واخواتك بليل لعمل الخير وصواب فى بيت اللة
خالد/ اكيد سلمى ممكن تنضمى فى فريق البنات هناك
نها/ انتى يا بنتى مش قلتى هتسهرى بليل ولا لعب عيال
سلمى /يا نها سهراية يبقاء سهرانة فى الشارع ولا
مصطفى /اية الحديث الحلو دة سهرانين ولا فركش
نها /انا معاك يا مصطفى بليل وانتا ياعمر
عمر /معاكم بس هتجيب اية يا مصطفى بليل
مصطفى /عمر انتا عارف ياحشيش بس مظبوط
عمر/اوكى يا مان خالد انت جاى معانا ولا اية
خالد/لا واللة عندى مشاغل وانتا عارف انى مش بسهر
عمر /اة اة اة انا نسيت انك شيخ ههههههههههههههههة
سلمى /بلاش تتريق ياعمر على خالد لانة احسن منك بكتير
عمر/خلاص خلاص انا بهزر ياستى الشيخة
خالد/سلمى هستناكى فى الجامع الساعة 7 بليل
سلمى /ماشى ياخالد يا اخوية ربنا يعوض محبتك خير
عمر/ هستناك يا مصطفى الساعة 6 وانتى يا نها
وخلص الوقت وذهبت سلمى وخالد الى الجامع لينظفو ويستعدو للحظة المقامة
وايضا ذهبت نها وقابلت مصطفى وعمر وسهرو فى ديسكو فى شارع من شوارع القاهرة وشربو كمية من المخدرات والوسكى والادوية المخدرة وذهبوا الى بيت مصطفى ليستريحو ودخل مصطفى ونها الى غرفة النوم وسابو عمر فى الشقة يشرب كمية من الادوية وفقدت نها اغلى ماتملك فى الحياة باكملها وهى لا تدرى ماذا تفعل وخرجت نها ومصطفى من الغرفة وهى تعيط على ماحدث ويوفوجؤا بموت عمر ساقطا على الارض وابلغ مصطفى الشرطة وبدا التحقيق فى هذا وقالت نها فى التحقيق انى مصطفى اعطا عمر كمية من الادوية المخدرة ومات عمر وقال مصطفى اتها تكذب
وهى بنت عاهرة وليس انسة محترمة انها تمارس اشياء لا استطيع قولها لانى اخاف اللة وقالت نها كذااااااااااااااب كذاااااااااااااااااااب
واكر ظابط الشرطة باحالت نها للطبيب الشرعى للتاكد من كلام مصطفى والوصول للحقيقة وداخل المستشفى واخذت نها مشرط من الطبيب من غير اعلامة واخباتة فى جيبها لكى تنتحر ولكن عندما ذهبت مرة اخرى للقسم هيا وتقرير الطب الشرعى قدام الظابط بدخول مصطفى لاستكمال التحقيق ولاكن نها تدرك المشرط وتطعن مصطفى فى رقبتة وسقط مصطفى على مكتب الظابط ومات وتحولت القضية للنيابة العامة وتم حبس نها يوم على زمة التحقيق وسمع خالد وسلمى بما حصل فى الجامعة ونزلت دموعهما على وجهما كالمطر وذهبو لزيارة نها وادراك الموضوع حقا وحكت نها كل ماحصل وقال خالد يا خسارة يانها شفتى اخرة الشيطان اية يانها
نها/ انا تعبانة بعد اذنكم خالد ياريت تصليلى
خالد/ ربنا معاكى يانها ويوفقك احنا جنبك مش هنسيبك
سلمى /ولا انا انتى اختنا فى الاول وفى الاخر يانها
خالد/ نقبلى تتجوزى منى يانها انتى جميلة ومحترمة
سلمى /خالد انتا100 واحدة تتمناك انا موافقة
وذهب خالد وتقدم لوالد سلمى ووافق على الزواج وتحدد ميعاد الخطوبة وكانت الخطوبة يوم الخميس وتحولت قضية نها للنطق بالحكم يوم السبت القادم وتمت الخطوبة وفرجو جميعا
خالد/ ياسلمى من الواجب نروح نواسى نها علشان المحنة الى هيا فيها
سلمى عندك حق يا خالد يوم السبت نروح يا حبيبى وبالفعل ذهبوا يوم السبت وقال الظابط النهردة النطق بالحكم وذهبو للمحكمة مسرعيين جدااااااااااااا
وحكمت المحكم بالسجن لمدة 4 سنوات مع ايقاف التنفيذ لان مصطفى اخذ اعز ماتملك غصب عنها وسميت القضية دفاع عن النفس وعن شرفها والقاضى نطق بالحكم
وفرحت سلمى وخالد ونها والفرحة التى على وجههم ولا تكتمل الفرحة باطلاق النار على نها من مسدس والدها فى قاعة المحكمة وماتت نها وسقطت سلمى على الارض وصرخت وقالت نهاااااااااااااااا
زتم القبض على والد نها وتم حبسة 4 سنوات وفاقت سلمى بعد حوالى 4 ساعات قائلة ياخسارتك يانها كنتى اغلى حاجة ليا خالد انت بتعيط
خالد/ لانى نها كانت انسانة جميلة جداااااااا اللة يرحمها ويرحمنا جميعا اااااااااا اخواتنا فى كل مكان سلمى انا بحبك موووووووووووووووت وانا كمان يا خالد
حبيبى
وشكرا لكم
تحياتى لكى امواج البحر لانكى تعرفى معانى الحب الحقيقى ابانوب دم فى قلبى
عذاب الحب